Törende konuşan Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, otomotiv sektöründeki değişimle birlikte şekillenen müşteri beklentilerine en iyi şekilde yanıt verebilmek için sektörde öncü adımlar atmaya devam ettiklerini belirtti. Tiftik, “Türkiye distribütörlüğünü üstlendiğimiz BMW’nin geliştirdiği yeni nesil satış konsepti Retail Next’e göre tasarlanan Borusan Oto Çayyolu, tasarımının yanı sıra bayi içerisindeki yeni roller ve süreçlerin bir arada hayata geçirildiği dünyadaki ilk BMW Group Yetkili Satıcısı & Yetkili Servisi olma özelliğiyle öne çıkıyor.
Dijitalleşmeyle değişen tüketici alışkanlıklarına göre tasarlanan yeni konsept ile müşteri deneyimi ve sürdürülebilir lüksü odağına alan yenilikçi showroom ve servis anlayışı otomotiv perakendeciliğinin geleceğine ışık tutuyor. Retail Next’le otomobilin tek başına yıldız olduğu bir anlayışı geride bırakıyoruz. Müşterilerimiz ile otomobillerin sahneyi birlikte paylaştığı, fijital, yani hem fiziksel hem dijital deneyimin öne çıktığı farklı bir anlayışla otomobil tutkunlarını Borusan Oto Çayyolu’nda ağırlayacağız” diye konuştu.